Előjegyzés
Fontos! Az új ügyeleti rendszer bevezetése miatt előfordulhat, hogy a rendelést félbe kell szakítani. Ilyenkor természetesen az előjegyzett betegek ellátása sem garantálható.
Rendelőt csak akkor keresse fel, ha szükséges a személyes találkozó! Adminisztratív jellegű tevékenység ("papírgyártás") alatt fölösleges az orvos vagy az ápoló mellet ücsörögni.
Időpont kérésnél jelezze:
Egy rendelésre maximum 5 időpontot adunk ki.
A folyamatosan növekvő adminisztratív terhek és a betegellátással kapcsolatos váratlan események (sürgős betegellátás) miatt több időpontot nem tudunk kiadni. Időben kérjen időpontot!
Péntekre és a helyettesítések idejére nincs előjegyzés.
* Ha az időpontra többen jönnek, kérjük jelezzék előre, mert ebben az esetben több egymás utáni időpontot adunk ki. Szintén több időpontot adunk ki, ha előre látható, hogy hosszadalmas lesz a megjelenés.
* Bizonyos napokon (pl. oltás, felülvizsgálat, helyettesítés, munkaszüneti napok torlódása, ünnepek környéke, távollétek) kevesebb időpontot adunk ki, vagy nincs előjegyzés. Erről tájékozódhat a Hírek, aktualitások és a Távollétek oldalon.
* Időpont egyeztetésre telefonon csak a saját rendelési időben van lehetőség vagy használja az "e-mail" lehetőséget.
* Az időpontot lehetőség szerint igyekszünk pontosan betartani, de a tevékenység jellege miatt csúszások előfordulnak. Ilyenkor kérjük az előjegyzett betegek türelmét, be fogjuk őket szólítani!
* Ha az időpontra nem tudnak jönni, kérem azt mielőbb mondják le, hogy az felszabaduljon és így más igénybe tudja venni!